tisdag

10-11-23


När jag vaknade upp och kollade ut var de snö snö och ännu mera snö, usch.
Åkte till skolan & skulle egentligen kollat på någon film men den sög så jag och
Magda gjorde allt förutom att kolla på filmen, så mycket roligare. Sen åkte jag
och Danne upp till Ps och blev både utstirrade och utpekade, köpte 200-dagars
biljetter och åkte sedan ner till skolan igen för att ha MF som vi på 10 min hade
gjort alla våra uppgifter så då tyckte vi de va okej att sluta så ist för halv 5 bussen
blev de halv 2 bussen hem, sjukt gott. Åkte hem till Danielle blev bjuden på bakad
potatis och kycklingröra och sen skulle jag färga hennes hår tack vare mina skills
vare bara färg i halva badrummet, " va du inte bra på de här ? " " Eh jorå, haha ".

Sen ringde Magda och efter 1 minut så säger hon " men du är inte min mamma? "
och båda knäcker sig, haha. Snacka om att ringa lite fel bara, haha söt äru. Men
iaf Danielle blev snygg i håret, främst för mina skills och sedan för cirka 1 timme
sen, vaknade jag av att mamma väckte mig och mina turism papper låg på
golvet och jag hade en galen huvudvärk, som vägrar försvinna inte ens efter
2 ipren och det värsta är att jag nu har galen jävla överskottsenergi . . .

Iaf hittat 200-dagars kläder nu iaf, känns as bra, ett problem mindre och
nu ska jag plugga lite på provet och redovisningen imorgon sen försöka
somna igen, får väl se hur jag lyckas med de och btw helt onödigt inlägg
så måste nog sluta nu, men har så inget bättre för mig, alla bryr sig, yes!


Inga kommentarer: