onsdag

11-06-15



Studenten igår va riktigt nice, chamapangefrukost hos Magda, skolavslutning på teatern, 
fotografering, utdelning av betyg och tårta, lunch på Harry's, utspring och flakåkning
men världens finaste klasskompisar, sen en röd mustang hem till lilla Bua. Allt var 
underbart tills jag kom hem då började helvetet, började må lite konstigt och fick
ont i magen, 30 minuter senare kunde jag varken stå, ligga eller sitta utan att jag
trodde magen skulle sprängas och tårarna sprutande. Det slutade med att vi fick
åka in till akuten där dom tog en massa prover, fick åka hem över natten för att
sedan komma tillbaka idag, så ska snart bege mig till sjukhuset igen. Det kan vara
allt från blindtarmen till att körtlarna i buken har svullnat, så får väl hoppas på det
bästa. Åkte förbi Oscars igår påvägen hem, alla var så fina med sina vita mössor
och fina klänningar medans jag satt med mjukisbyxor, hoodtröja, smink ner till
kinderna och solglasögon på de, inte så jag hade tänkt att spendera kvällen
på min student. Så idag hoppas jag att mina vänner vill ta en sista kväll med
mössorna på huvudet och lyssna på lite Daniel Adam-Ray med mig och sedan
utgång, om jag får för doktorn vill säga . . . Aja måste springa! 

Bjuder på lite bilder från gårdagen:



Inga kommentarer: