fredag

12-06-01



1 juni .

 Från 12grader till 25+, mhm så härligt, efter 5 timmars jobb sitter jag
nu här med ett kallt glas vin och ur högtalarna strömmar massa go musik
på hög volym. Mina tjejer anländer om cirka 1 timme så nu skall jag ta en
snabb dusch och sedan byta om sen bär det av till Landvetter. Ha en awesome
vecka i Sverige mina fina vänner, för jag lovar er att det kommer jag ha !!
Ps till mina 2 extra mammor Ann-Sofie och Vickan, jag lovar att dricka
dubbelt varje sak jag dricker för eran skull och att jag inte ska göra
något som ni inte skulle göra. Hoppas det känns tryggare nu ;)
Hemma igen nästa lördag, puss & kram.

Bjuder på en bild på hela gänget från förra året,
dock minus min lilla roomie denna resa!

1 kommentar:

Vickan sa...

Mormor ser dig, vad du än e.... så det är bäst du håller det du lovar !!! =)
Ha en fantastisk goe semester !!!
Bästa kramar Mormor